Bilder

Här kommer ett inlägg med massor av bilder, gamla och nya! Jag kollade igenom bilderna jag har på datorn och fick lust att proppa ett inlägg fullt med sluppmässiga bilder ;)

Sigge och jag för väldigt längesedan!

MSLJHTJ: Moa, Sigge, Linn, Josse, Hanna, Tove & Jennie! ♥

Albas och mina cookies som vi gjorde i juli i somras! Vi följde inget recept, vi improviserade och resultat blev faktiskt riktigt bra :)

Moa, jag, Olivia och Hanna (fotografen) har picknick, haha! Maj, 09.

Olivia, Hanna och Moa! Maj, 09.

Kusin med hans födelsedagstårta! Juli, 09.

Moa och Olivia i Olivias husvagn! Juli, 09.

Jag, Moa och Hanna då vi var i Olivias husvagn! Juli, 09.

Gamla klassen på klassresa till Munkviken! Riktigt suddig bild :( September, 08.

Tjejerna från gamla klassen på klassresan! ♥ September, 08.

Tove och Jennie! Klassresan med gamla klassen, september 08.

Toves födelsedagskalas! Mars, 09.

Toves födelsedagskalas! Mars, 09.

Min otroligt ''snygga'' solbränna jag fick på skolavslutningsdagen...juni, 09.

Sommar ♥ Juni, 09.

Jag och Linn på Måttsund med skolan! Februari, 09.

Hahaha, den här bilden på Linn och mig måste nog vara ca 3 år gammal tror jag! Jag minns att vi blev så nöjda med den här bilden, den var såååå cool (:

Liten jag för typ tre år sedan ;)

Tiden då jag fotade som en galning. Höst, 08.

Syster och jag för många, många år sedan!

Linn i norra hamn, en fin sommarkväll med jordgubbshake! Juli, 09.

Våmhusbadet i Mora hos farmor med släkten! Augusti, 09.

Hanna och jag! ♥ December, 08.

Hanna som var med i dansföreställning som jag och Linn var och kollade på! Juni, 09.

Jag och Hanna i Bälingeberget med skolan! Bästa vän ♥ September, 09.

Hanna och Linn i Linns mormor och morfars stuga! Härliga minnen med er, oslagbara kan man säga, bästa vänner! ♥ Juli, 09.

Hanna och jag i Linns mormor och morfars stuga! Juli, 09.

Med Hanna och Linn i Linns mormor och morfars stuga! Hahah, colaflaskan! Det är bara Hanna och Linn som fattar, men det var iallafall riktigt kul med den ;p Juli, 09.

Jag och Linn en dag i skolan! ♥ September, 09.

 

Haha, Linn, Hanna och jag! Juni, 07.

Jag är ju som småtuff då jag kör fyrhjuling i stugan, haha ;) Juli, 09.

Gotteligott i min stuga tillsammans med Linn! Juli, 09.

PDOL med Linn, längst fram på Erik Hassle! Juli, 09.

PDOL med Linn ♥ Promoe!

Jag hittade den perfekta tröjan till Oskar eftersom han i stort sätt är en mupp! ;) Haha! Oktober, 09.

Haha, Hanna under mina ben! Osäker på när denna bild togs.

Varm choklad med Hanna och Linn på Wayne´s coffe, mys! November, 09.

Linn och jag i klöverträsk! Oktober, 09.

Sommar ♥ Juni, 09.

Jag orkade inte stoppa bilerna i nån slags ordning efter datum och så, så bilderna hoppar mellan åren! Men jag hoppas inte att det gör nåt :) När jag tittar tillbaka på alla dessa bilder så är det blandade känslor, men för det mesta är det glädje jag känner! Många av de här bilderna är från somras och nu har jag börjat inse att världens bästa sommar för mig var i somras, sommaren 09. Jag har så mycket att tacka för! På några bilder är även tjejerna från gamla klassen med och ni har ingen aning hur mycket ni betyder, ni är bäst och då menar jag verkligen bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Sigrid

hehe! :D

2010-01-23 @ 14:00:27
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0