Mattrugby

Hejsan! Skoldagen idag har varit ganska lugn, sovmorgon. På idrotten så körde vi mattrugby, vilket var jätteroligt fast hur jobbigt som helst! Vi låg på golvet och fajtades om bollen, jag blev puttad typ två gånger in i ribbstolen och har nu ett svidande sår på knäet och den var verkligen jobbigt. Efter idrotten så blev det en lugn slöjdlektion eftersom att alla var trötta efter idrotten.

Efter skolan så åkte jag, Linn, Hanna och Olivia med bussen in till stan för att köpa presenter till Erik och Jens som har födelsedagsfest på fredag. Så vi köpte presenter till dem och vi tänkte fika, men då var Take Away stängt pga att de målade om där, så det var lite synd.

Jag är hur trött som helst så det blir nog en tidig kväll, jag kommer att sova som en stock! Ha en bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0