Skolstart

Hej! Idag har jag som sagt varit på basketmatch med Sigge, Calle, Hanna och Linn. Det var roligt och jag fick fota med Sigges brors systemkamera som hon hade med sig och det gillade jag starkt. Tyvärr så förlorade Moas lag, men det var iallafall kul att titta på matchen! Efter matchen så gick jag och Sigge hem till mig. Vi satt för det mesta vid datorn! :)

Imorgon är det skola och jag ser faktiskt fram emot det! Det jag mest ser fram emot är nog att träffa alla, komma igång med skolarbetet. Det jag HATAR är att gå upp så tidigt...det är så jobbigt :(



Det blev inte så jättebra bilder eftersom jag fotade min mobilen


Kommentarer
Postat av: hanna

vilket lag äre vita ;o

2010-01-11 @ 21:22:10
Postat av: hanna

vilket lag äre vita ;o

2010-01-11 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0