Stan med världens bästa Hanna

Hej! Äntligen helg, underbart skönt! Dagen började såklart med skola, ganska jobbigt i början av dagen, men sedan förändrades dagen till något jättebra. Efter skolan så tog jag och Hanna bussen in till stan. Vi gick runt i alla olika butiker, drack en riktigt god milkshake på Blå Gåsen som vi i stort sätt alltid gör och hyrde film. Vi tog bussen hem vid fyra och nu sitter jag och väntar på mat, det blir chinafood! :)

Ikväll: Lugn kväll tillsammans med mamma, blir säkert att se någon av filmerna jag hyrde idag. Speed Racer och Taking Woodstock, båda med Emile Hirsch ♥

Linne, 129 :- Bikbok


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Alltså Josse, du får lägga ner din lilla kändiscrush snart tycker jag! ;) Föresten, har Hanna gjort slut med Carl? :O

2010-01-22 @ 19:18:18
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0