Göteborg!

Inatt så hoppar jag och Jenny på tåget, där mamma, moster och våra kusiner redan är, och så åker vi till Göteborg! Det ska bli riktigt roligt! Vi ska gå på Liseberg, shoppa och så ska vi äta på nån grekisk restaurang. Jag saknar grekisk mat (souvlaki, gyros!) så mycket så det passar bra. Vi hittar säkert på andra roliga saker :)

Idag har jag faktiskt klippt mig! Det blev inte så jättestor skillnad, men fint blev det iallafall. Nu ska jag, pappa, faster, kusin, farmor och Jenny hitta på något! Det är ju sista kvällen vi är här så vi kanske inte kommer att träffa varandra fören till julen :'(

Våmhubadet i Våmhus! Där är vi varje sommar och badar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0