American Pancakes

Hej! Riktigt härligt väder idag, så himla härligt med sommar! Jag och Linn cyklade in till stan och gick en sväng. Massor med rea, men jag hittade faktiskt ingenting som föll mig i smaken. Sedan så gick vi på marknaden i Södra Hamn. Vi köpte remmar och cyklade vidare till Varvet där vi solade och pratade! Vid fyratiden då All Star öppnade så åt vi American Pancakes där och det var inte alls lika gott som vi tänkt oss...

Ikväll ska jag ta det lugnt eftersom jag har blivit förkyld. Dator och tv blir det! På tal om tv, så har jag märkt att One Tree Hill har börjat igen och det var flera veckor sedan! Så jag har missat en hel del avsnitt, men det går nog enkelt att se det någonstans på internet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0