9 juni

Hej! Idag var det som sagt Mentorsdag och den blev inte lika tråkig som jag hade trott. Det som var väldigt dåligt var att jag tappade skon några gånger eftersom den fastnade i leran och då for även foten i leran så det blev lite lerigt. Men äh, dagen var ändå hyfsat rolig och fint väder var det också. :)

Imorgon är det brännbollsturnering i skolan och det känns inte riktigt bra.. jag är så dålig på att få iväg bollen, men ett plus är att vi slutar tidigt imorgon, vid elva-tiden!

Rumpa... jag har fotat mycket idag under dagen och nu märker jag att usb-kabeln till kameran inte finns någonstans! Det kan ju vara hos pappa, men jag ska leta vidare, så lägger jag in bilder senare ikväll om jag hittat kabeln. Men här kommer lite andra bilder istället:

Jag hade tråkigt under ett långt hål, så jag lånade Eriks kryckor och gick runt med dom, haha. :)

Hahah, det ser typ ut som att jag har amputerat bort lite av benet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0