Mora, here we come!

Jag har inte haft orken och lusten att uppdatera så mycket på sista tiden. Jag har försökt att njuta av sommarlovet så mycket som möjligen och fan vad bra det är det är många veckor kvar av det!

Under dagen idag har jag gått på stan med Alba och Sara-Marie och under kvällen har jag busat med Linn, Ebba och Hanna. Vi smög över till Andreas för att spionera genom hans sovrumsfönster, men han upptäckte oss väldigt fort, hehe. Så vi var med honom ett tag. :)

Imorgon då smäller det! Jag, pappa och Jenny bilar ner till Mora och åh, vad roligt det ska bli! Vi får träffa farmor, faster, kusin och alla andra som vi träffar en eller två gånger per år. Det ska bli så härligt att få vara i byn där farmor bor! Datorn hänger med, men det blir nog inte så jättebra uppdatering eftersom jag ska ta vara på all tid där nere. ♥


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-19 @ 08:25:07
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0