Äntligen sommarlov!

Äntligen sommarlov! :D Fast det känns inte som det och det kommer nog ta ett tag innan man förstår att vi är lediga i många veckor. Så jäkla skönt! Efter skolavslutningen så drog alla tjejer i klassen till All Star och käkade lunch där.

Efter det så gick jag, Linn, Hanna, Olivia och Angela runt i stan och tog lite bilder. Mitt i allt så hamnade vi vid några clowner som repeterade en teater och då fick vi vara publik. De fångade Linn med en hov, gav mig en blomlåda som jag fick hålla i och så hällde de vatten på oss, haha!

På den här bussgrejen som man stoppar skolbusskortet på så står det bara en dag (ar) kvar! Det känns så himla skönt att det där busskortet inte går att använda nå mer, sommarlov ♥

På All Star

Haha, de där blommorna på bilden var de jag höll i under hela teatern, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0