Tagga till Göteborg

Nu är vi i Mora! Fast vi kom hit igår. Här har det inte hänt så speciellt mycket, vi har för det mesta tagit det lugnt. Jag, Jenny och kusin Simon har spelat fifa10, jag är grym... säger vi som iallafall ;) Annars har jag hjälpt till att rensa ett litet hus som finns här på gården eftersom de gamla sakerna i minihuset ska säljas på loppis.

Jag är så pepp på att fara till Göteborg nu! 5 juli sticker jag, mamma, Jenny, moster och kusinerna dit. Liseberg och förhoppningsvis massor med shopping ♥ Och lyckliga Linn är på typ en roadtrip till Göteborg just nu! Synd att hon inte är där då jag är där :(

Bjuder på en gammal bild från Rhodos på mig och Jenny


Kommentarer
Postat av: Hanna

NY BLOGG JOSSEE!! det blev fel med den andra :P www.hannablomqviist.blogg.se

2010-06-22 @ 15:02:09
URL: http://hannablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0