1 ½ dagar kvar!

Hej! Dagen har varit rolig och den började såklart med skola från åtta till två. Ganska kort dag vilket var skönt! Efter skolan så följde jag och Hanna med Moa till vårdcentralen för att hon skulle besöka någon doktor. Sedan åkte vi till stan och jag fyndade riktigt fina kläder! Jag måste säga att jag verkligen älskar kläder, jag kan inte få för mycket kläder. =)

Det känns helt underbart eftersom allt skolarbete och alla läxor är i princip färdiga så nu är det bara 1 ½ dagar kvar i skolan och sedan mer än en veckas lov! Fyfan vad härligt!

Haha, idag då jag typ attackerar Pablo med snö!

Hanna på vårdcentralen då vi drack varm choklad :)

Choklad ♥

 

Jag slänger in ett inlägg senare då jag visar vad jag köpt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0