Bebisen min

Hej! Jag har för ett litet tag sedan kommit hem ifrån Leos, vi var typ tio stycken från klassen så det var roligt! Vi fikade även där och jag tog en riktigt god blåbärspaj med vaniljsås! Fyfan vad gott det är alltså, jag dör...♥ Jag måste även återigen tacka Hanna och Linn för att de bjöd mig på inträdet till Leos, för att jag har fyllt år, tusen taaaaack, ni är BÄST!

Ikväll kommer mina kusiner och min moster, från Gällivare, hit på besök. Det kommer nog bli kul och de har med sig katten Agnes, min lilla bebis! Dock så skulle deras tåg gå klockan kvart i tre, men de var något elektriskt fel så det har inte lämnat tågstationen i Gällivare ännu, så det var ju lite synd att de måste sitta där och vänta...hoppas att de inte kommer allt för sent!

Min bebis ♥


Kommentarer
Postat av: LISOU

Fin blogg :)

Allt bra med dig?

2010-03-05 @ 20:51:22
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt söt katt =)

2010-03-05 @ 22:25:50
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0