Läppstift för odöda

Hej! Skoldagen har varit ganska rolig! Det blev inte många lektioner, endast två stycken därför att min klass + en till klass från skolan var och kollade på teater - Läppstift för odöda. En rolig, speciell och ganska bra teater! Idrotten idag var även kul, det var skidåkning och jag åkte för det mesta med Sigge. Vi åkte i olika backar och trots att jag ramlade ett antal gånger så var det roligt!



Imorgon...imorgon ska vi åka slalom i Måttsund med skolan. Jag har aldrig i hela mitt fjortonåriga liv åkt slalom och imorgon blir det min första gång. Jag känner mig jäkligt nervös inför detta men även väldigt taggad. Haha, jag kommer att se ut som en tok då jag åker! Eller så kommer jag att vara värsta proffsåkarn! Eller så inte. Men jag hoppas iallafall att det kommer gå bra. Hanna ska vara min lärare och hjälpa mig under dagen. Dock får jag bilder framför mig då vi står uppe på toppen och så åker hon ner för backen i Anja Pärson-fart och lämnar mig ensam där...fast jag vet att det inte kommer hända eftersom Hanna är en väldigt fin vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0