Min dag idag!

Idag fyller jag fjorton år! Fjortis brukar man ju kalla det. Det känns bra, men jag känner inte någon skillnad, fast det gör man ju typ aldrig. Idag har jag iallafall fått presenter, bla en locktång och Jenny har lockat mitt hår med den idag. Blev ganska så fint faktiskt, men till en början såg det förfärligt ut, haha! ;) Mormor och morfar är här just nu och vi har fikat gófika - prinsesstårta!

Lockigt hår! Dock så blev det som en kant i håret, men det måste ha blivit nå fel på kameran. :S

Muums! Fast bageriet hade glömt att skriva ett ''e'' i slutet, så jag och mamma försökte fixa till ett ''e'', men det gick inte så vidare bra som ni ser...:(

Presenter från mamma och Jenny! :)


Kommentarer
Postat av: olivia

Grattis Josefine mandarin :D:D:D:D:D:D:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-03-04 @ 17:24:46
URL: http://olliiviiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0