Min helg!

Min helg i Sigtuna/Uppsala/Stockholm har som sagt varit jätterolig!

Fredag: Min faster bjöd mig på ögonfrans och ögonbrynsfärgning, vilket var ganska spännande att göra eftersom jag inte gjort det förut. Det sved ganska mycket, men det blev iallafall fint! Efter det fikade vi på RC, ett jättefint fik i Sigtuna där då min faster bor. Lite senare under dagen åkte jag, min faster och min kusin Simon till Uppsala. Vi gick på bio och åt på en kinarestaurang :)

Fika......♥

 

Lördag: Jag, faster, Simon och min fasters kompis Anna och hennes döttrar såg på genrepet till Melodifestivalen. Det började klockan halv två och det var riktigt roligt! Salem var min solklara favorit. ♥ Jag blev faktiskt väldigt paff då Alexander Rybak uppträdde! Det blev en himla bra och glad stämning i Globen efter det! ;) På kvällen blev det gómat och melodifestivaltittande. Min favorit var ju som sagt Salem, men han kom tvåa och det var himla synd att han inte vann! Men Anna hade en fin låt så jag hoppas att hon kommer klara sig bra i den stora finalen.

Eric Saade då han blev intervjuad på Centralen

(bilderna nedan blev det inte så jättebra kvalitet på eftersom vi satt ganska långt ifrån scenen och har inte världens bästa kamera!)

Darin

Pernilla Wahlgren

Andreas Johnson

Timoteij

Peter Jöback

Ola

Jessica Andersson

Salem! ♥♥

Anna Bergendahl

Eric Saade

Alexander Rybak

 

Söndag: Jag spelade fifa med Simon ganska länge på morgonen, det var jäkligt kul! Klockan halv två åkte jag och min faster på en konsert då Anna Stadling uppträdde. Hon sjöng svinigt bra och det var en jättebra konsert! Efter konserten var det dags att bege sig till Arlanda och flyga hem till Luleå. Kändes lite tungt att lämna fina, lilla Sigtuna :(

Anna Stadling


Kommentarer
Postat av: sofie

hon är alltid bäst. <3

2010-06-18 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0