Snälla, snälla

Jag kan inte riktigt förstå rubriken jag precis skrev, men det är faktiskt sant! Jag storstädade mitt rum som var riktigt stökigt och jag såg verkligen inte fram emot det. Då gjorde jag en spotifylista med skön musik och satte igång med städningen och det var roligt! Jag hatar att städa men just idag var det rolig vilket förvånar mig... :)

Nu är jag hos mor min och det var nästan så att det blev problem att ta sig hit eftersom det är snöar ju för fullt ute - ogillar starkt. Snälla, kan bara inte snön smälta? Jag vill ha sommar nu, nu, nu! Det har varit vinter (och då menar jag verkligen vinter, 30 minusgrader och snökaos) riktigt länge nu så jag tycker våren ska försöka söka sig hit till Luleå nu. NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0