Stan med Hanna

Hallå! Sista skoldagen för veckan nu och det känns grymt skönt. Efter skolan åkte jag och Hanna in till stan, vi skulle köpa lite presenter till tre killar som har födelsedagspartajj imorgon - Pablo, Oskar och Andreas. Det är faktiskt riktigt svårt att hitta grejer till killar och det är inte kul att ge pengar i present. Men jag tror att vi hittade något ganska bra iallafall! Visar kanske upp vad för presenter vi köpte i ett inlägg senare :) Jag fick även med en skjorta som jag också visar upp om ett tag!

Om ca två timmar ska jag på bio med Sigge och Hanna. Vi ska se Alice i Underlandet och jag hoppas på att den är bra! Jag älskar verkligen att gå på bio! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0