Underbara helg

Åh, underbara helg! Det känns alltid lika skönt med helg då den kommer och nu är den här igen. Fyfan vad skönt! Efter en kort skoldag så gick jag på stan med Moa. Jag fick med mig kläder hem idag också och jag ska alldeles strax göra ett inlägg då jag visar alla mina köp! Vi fixade även grejer till imorn då vi ska ha födelsedagsfest/filmkväll. Det sista vi gjorde var att köpa det i matväg och vi köpte fem drickor och Moa skulle fortsätta gå på stan själv efter vi var klara med det och hon kunde ju självklart inte släpa på ca 8 kg läsk så jag skulle bära hem de där drickorna till mig (tar ca 10 min från affärn) och på den ganska korta tiden höll jag på att dö...eller rättare sagt min axlar höll på att dö av tyngden. :(

Beroendeframkallande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0