Endast en vecka kvar

God morgon! Söndag idag, känns faktiskt riktigt bra! Det är bara tre dagar i skolan denna vecka och det är ju inte mycket alls så det är ett fet, stort +. Det är även bara en vecka kvar tills Greklandsresan! Haha, jag tjatar väldigt mycket om resan men det är just det att jag är så förväntansfull och jag längtar som ett as så ja, jag bara måste tjata helt enkelt ;)

Idag blir det en del plugg och sedan kanske jag och några vänner ska och se en fotbollsmatch! Blir nog superbra och jag ska även till mami. :)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag har kollat vädret på tisdag nu. Det ska bli 2 + men lite sol. Och det är det bästa vädret den veckan! På lördag och söndag ska det bli kallt och ingen sol alls, osv! Så ska vi cykla då? Vi blir ju varma när vi cyklar?! :D

2010-05-09 @ 12:38:29
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0