Helg!

Gud vad härligt det känns med helg! Även fast skolveckan inte har varit så jättejobbig, så är det fortfarande lika skönt med helg. Idag efter skolan åkte jag in till stan med Moa och Angela. Jag hittade en hel del fina kläder och en del av plaggen fick följa med mig hem! Jag ska nog in till stan en sväng till imorgon och då ska jag kolla lite mer på de kläderna jag inte köpte. :)

Självklart så drack vi milkshake på Blå Gåsen!



Ikväll har Calle filmkväll/födelsedagsfest så det blir att gå på det! Men först våfflor till middag, svingott *dreglar*

Kommentarer
Postat av: Sigrid

våfflor till middag? :O Det brukar vi äta som efterrätt xD Fast... ni kanske kör med mindre socker i än vad vi gör när det vi har det som dessert? (:

2010-05-30 @ 13:45:17
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0