Kick Ass

Idag har det varit en väldigt bra dag! Jag har fått bort en massa matte (åker ju till Rhodos om en vecka, OMG EN VECKA...ja men iallafall så då har jag en del skolarbete som måste göras) och nu är det bara engelska och spanska kvar för just nu. Vi ska ha en muntlig redovisning på engelska och man ska göra den ensam vilket känns ganska läskigt, men det kommer nog att gå bra! Hoppas jag...

Efter middagen så träffade jag Alba och Sara-Marie! Vi gick till Kulturens Hus och satte oss ute i solen och hjälpte Sara-Marie att plugga. Det var riktigt varmt i solen, så härligt! Vid 9 så gick vi och även Amanda på bio. Vi såg Kick Ass och den var bra, men lite sjuk, haha! ;)

 

Jag är verkligen jättetrött så jag ska nog släcka lampan, byta om till sovkläder och krypa under täcket. OCH SOVA! ♥ God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0