Vantar klara, perfekt till sommaren...

...hehe, nu är jag äntligen klar med mina lovvikavantar som jag har gjort i slöjden! Dock måste jag vänta tills vintern är tillbaka (som tur är så är det länge kvar), då kan jag börja använda vantarna. Jag blev faktiskt rätt nöjd och de blev snygga för att vara jag. Jag suger på att sy, sticka, ja allt som har med textilslöjd att göra, haha.

 

Dagen har varit bra och nu lyssnar jag på somrig musik och drömmer mig bort till Rhodos...♥ Det är bara 11 dagar kvar och det är helt fantastiskt att det är så pass lite tid kvar. Jag minns då vi bokade resan, då kändes det som att det var flera år tills vi skulle åka, men nu är det helt plötsligt inte länge kvar alltså. Fyfan vad härligt det ska bli. Där borta i värmen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefina vantar !!

2010-05-07 @ 07:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0