19 november 2010

Hej! Jag har inte hunnit och haft lust att skriva på sistonde, men skolan har som vanligt tagit upp tid och jag har inte något speciellt att berätta. Så från och med nu skriver jag då jag tycker att det är värt att uppdatera. :)

I skolan idag har vi faktiskt varit på en föreläsning! Den handlade om riskerna med att lägga ut bilder på internet, gamla gubbar som lurar unga tjejer osv. Föreläsningen var mycket bättre än vad jag trott!

Efter skolan har jag simmat 50 längder. Jätteskönt! Just nu ser jag på Vampire Diaries. Eller, det är paus. Det är skitspännande just nu och jag har sett hela säsongen ett nu så jag kan följa avsnitten går som på tv. Första avsnitten på säsong två visas nu och serien är verkligen grym!

Inatt drömde jag att var i Grekland! Solen stekte och jag badade i sånt här fint vatten (bilden är från när jag var på Rhodos i våras)! Det kändes ju sisådär då jag vaknade...


Kommentarer
Postat av: Laila

fina kort :D

2010-11-18 @ 23:17:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0