Happy Birthday

Hej! Idag har jag gått på stan med Linn. Vi har köpt en present till en viss flicka som fyller fjorton år imorgon, hihi! På tal om fjorton år, idag fyller Olivia fjortis! Grattis igen! Förutom att köpa present så kikade vi runt i alla affärer och jag är i desperat behov av enkla tröjor, men jag hittar inget som faller mig i smaken. Och om jag gillar det är det alldeles för dyrt, ruuumpa...

Jag ska alldeles strax traska iväg till Linn och sedan vidare till Andreas där kvällen kommer att spenderas. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men roligt lär det iallafall bli.

Jag är verkligen i brist på bilder så det får bli en härlig bild från sommaren!


Kommentarer
Postat av: olivia

hihi tack :D

2010-11-27 @ 18:20:47
URL: http://olliiviiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0