Kakbuffé

Hej! Det är torsdag idag och snart är det helg. Jag kan knappt fatta hur snabbt veckorna går, tiden rusar iväg och snart är det december och dags för jul och allt vad det innebär. Jag längtar! Julen är så mysig, huvudpunkten på vintern enligt mig.

Denna torsdag har varit väldigt rolig eftersom vi gjorde kakbuffé på hkn (elevens val)! De olika grupperna gjorde olika sorters kakor som vi sedan satte ut som en buffé och man fick plocka och äta av de olika kakorna. Riktigt gott, fast magen sa ifrån efter en hel del kakor. 27 stycken blev över av mina, Hannas och Angelas kakor och de gav vi bort till några av killarna i klassen. Man kände sig ju som ganska generös då ;)

Såna här bakade min grupp! Jag tog några bilder under hkn, men så har jag naturligtvis glömt usbkabeln till kameran hos pappan så jag kan inte ladda in nå bilder just nu :( Så bilden är från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0