Uppsala in my ♥

Hej bloggen!

Jag är helt slut efter en heldag på stan i Uppsala! Jag och mamma landade med flygplanet på Arlanda ca halv tolv. Då hämtade min väldigt snälla faster upp oss och skjutsade oss till Jenny. Hennes studentrum var verkligen jättemysigt och fint! Jenny åkte iväg till skolan och då åkte jag och mamma till staden. Jag älskar Uppsala centrum! Hur fint som helst och Fyrisån gör staden mysig. Jag fick med mig lite saker hem, men det kan jag visa lite senare!

Vi åt grekisk gyros till middag, skitgott och man fick déjá vu vibbar från Grekland. Nu är vi hemma hos Jenny och ska om ett tag se film, äta godis och dricka julmust!

Jenny är en flitig student som sitter och pluggar, wohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0