26 oktober 2010

Hej! Idag har skoldagen gått ganska segt framåt och dagen slutade med ett ämne som jag just nu inte är så speciellt förtjust nu, nämligen syslöjd. Det jag håller på med just nu tycker jag bara är tjorvigt och jobbigt så jag längtar tills det är över och jag kan börja på nåt nytt! Btw, idag hade jag sånglektion! Det var väldigt roligt som vanligt!

Idag vid fem åt jag på favoritrestaurangen Exotic med mamma! Så jäkla gott ♥ Jag tog som vanligt stekta nudlar med biff, finns seriöst inget godare! Nu har jag bytt om till myskläder och det är dags att börja plugga engelska! Jag känner mig säker på alla glosor så nu ska grammatiken nötas in.

Hahaha, världens finaste bild på mig ''the big one'', Hanna ''the one in the middle'' och Marcus ''the little one''! Som ni ser så är Marcus minst, fast det visste vi alla redan.. Hahah, han fick till och med en liten pil, hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0