Sitter i skolan

Hej! Jag sitter troligtvis nu och är mer eller mindre koncentrerad på solektionen! Jag hade bara lust att pröva att tidsinställa ett inlägg, himla bra att blogg.se har fått det nu. Efter skolan idag så ska jag vara med Sigrid! Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog riktigt trevligt :D

Konfirmationsmötet igår var väl sådär roligt. Det var lite skillnad mellan lägret och träffen eftersom nu på träffen pratade vi bara om gud och jesus och sånt där. Lägret var lite mer fritt, men det förstår jag. Jag längtar till lägret i februari då vi ska till Storklinten! Och åka slalom... wish me good luck säger jag bara. Första gången i mitt liv ska jag då åka slalom, hoppas jag inte ramlar allt för många gånger bara ;)

Bjuder på nån random bild, från sommaren, på några söta ankor!


Kommentarer
Postat av: Amanda - MANDOSA

nej så söta :)

2010-10-26 @ 14:53:27
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0