Två dagar kvar

Två dagar kvar till det efterlängtade lovet! Skitskönt, verkligen! Skoldagen har flutit på som vanligt och det finns inte så mycket att säga om den. De ser nästan alltid likadana ut så det finns inget speciellt att skriva om dom...

Min mage skriker efter mat så jag hoppas att middagen är klar snart. Jag funderar på att slå på en film och bara ta det lugnt. Ta en litenliten paus från pluggandet och sedan fortsätta efter filmen. Det skulle vara jäkligt härligt!

Jag måste bara säga att vi har väldigt nödvändiga glosor i engelskan, haha...


Kommentarer
Postat av: FIFFIFLEICIAAAAAAAAA

loov.. ge miiiii lov :D fin blogg btw huhu

2010-10-27 @ 18:01:32
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0