Halloween 2010

Hej! Igår vid femtiden åkte jag, Hanna och Linn till Olivia! Angela kom efter ett tag och sedan satte vi igång med halloweenutklädnaden. Vi höll på i säkert en och en halvtimme, men det var roligt!  Vi skulle föreställa katter men vi blev mer som möss eller fjortisar, man får tolka det själv haha.. 100 ton hårspray senare åkte vi till Samuel! Vi såg på film, lyssnade musik och gick ut en sväng. Roligt!

Imorse då jag vaknade kändes det som ett rent helvete att kamma ut alla tovor i håret, men efter att ha tvättat det och haft en hårinpackning så gick det lättare än vad jag trott. Idag har jag bara tagit det lugnt, väldigt skönt faktiskt! Men ikväll blir det förmodligen bus :)

Hahaha, kolla håret, ser ut som ett fågelbo...


Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

vilka gulliga bilder! :)

2010-10-30 @ 16:22:32
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Sigriiiiid den kååååwla

okej... lite fjortisvarning på eran utklädnad xD Katt och allt... grrrrrr, haha! Men snygga var ni allt! ;) Ser också att marcello hänger med i svängarna! Vill han byta tillbaka eller? ;=)

2010-11-09 @ 00:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0