Rolig kväll!

God morgon! Jag blir så arg på mig själv som inte kan sova längre än till åtta?! Jag lade mig ganska sent och så kan jag inte sova så länge som jag vill. Det beror väl på att man är så van att vakna väldigt tidigt på morgonen då det är skola. Jag orkade inte försöka somna om, eftersom det inte gick, så jag satte (eller lade mig, ligger i sängen med datorn) med datorn och ska nu se lite Robinson och lite Gossip Girl.

Fredagskvällen blev väldigt rolig! Med trevligt sällskap, Sigge, Hanna och Linn, så kunde det inte bli bättre. Hanna, Linn och jag gick till Konsum och köpte godsaker i form av chips, cheseballs, dipp (fast jag gillar inte dipp... blä) och dricka. Sedan gick vi hem till mig och Sigge kom efter åtta! Då såg vi på Idol, fotade med Sigges grymma kamera, gjorde en chokladmousse och annat skoj! Finfin kväll ♥

Påväg hem från konsum stannade vi och tog lite bilder! Jag har inte fotat så mycket eftersom vi fotade med Sigges kamera så jag lägger upp bilderna från hennes kamera när jag fått tag på dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0