Bio

Hej! Konfirmationsmötet igår var som... gudaktigt, haha. Ja, iallafall så började det med ett informationsmöte i Kyrkbyn med fika. Efter det så gick vi alla och var med på nattvarden i kyrkan. Prästen kom fram till mig och räckte fram typ en näsduk (han hade pratat en massa om näsduken) och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra och han höll fram den jättelänge så jag tog som på duken och det det var helt tyst i kyrkan och jag satt där och tog på en duk... haha!

Idag i skolan har vi haft halvdag! Endast två ½ lektioner till klockan halv tolv. Jag har mest suttit vid datorn sedan skolan slutade, förutom att min fågel har varit ute på lite äventyr, haha. Men snart ska jag och Moa på stan och sedan på bio! Bussen går om ca en kvart så jag måste kila, ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Angela

Den vill jag ju också se! :/

2010-09-23 @ 20:00:37
URL: http://angeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0