God natt!

Idag har det inte hänt något speciellt. Jag, pappa och Suzanne for en snabb sväng till Dollar Store. Jag hittade lite grejer där och ett plus är att det är så billigt. Ikväll har jag tittat lite på fotboll, Milan mot Cesena men jag är så jäkla trött så jag gav upp med att kolla på det. Nu ska jag borsta tänderna och krypa under täcket framför tvn! Slötittande på nån film går alltid!

 

Hårinpackning, rengöringsmjölk, Oil nutritive serum (reparerar kluvna toppar typ) och örhängen. Billigt och bra från Dollar Store! Hårinpackningen luktar jordgubb och det luktar helt oootroligt gott.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, men skojar du!? Jag typ gapade. Man hade ju inte läst om det nånstans och så bara händer det! Haha :D

2010-09-12 @ 09:59:57
URL: http://jennilou.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag råkade ta bort inlägget.... suck. Nu ska jag skriva om det, så du vet om det är borta. ;D

2010-09-12 @ 10:04:07
URL: http://jennilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0