Grymma kladdkakemuffins

Hej! Idag har det varit den bästa och lugnaste skoldagen på hela veckan, torsdagar är gymma! Elevens val, epa-pass, matte och hk-teori varannan vecka, inte fy skam. På elevens val (hemkunskap har jag) lagade vi pastasallad och kladdkakemuffins och elevens val är första lektionen på dagen så det blev som våran lunch, redan vid tio, haha! Mina och Hannas muffins blev helt klart godast ;)

Efter skolan så åkte jag hem till Sigge! Ser henne inte så ofta eftersom hon har bytt skola :( men det var jättetrevligt att vara med henne igen! ♥ Vi satt vid datorn, pluggade lite och såg lite på idol. I första pausen åkte jag hem och nu är idol snart slut vilket innebär plugg... Engelska, spanska och no till imorgon men det sitter ganska bra tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finn blogg du har!:)

Vad gör du annars.

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-09 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0