Inte okej

Hej! Då var skolan i måndagen avklarad. Som vanligt så var det inget speciellt som hände, en vanlig dag bara. Förutom att jag hade utvecklingssamtal efter skolan och det gick jättebra! Det känns skönt att det är över, men nu väntar bara betygen i vinter vilket blir mina första betyg och det känns ju en aning läskigt. Fast det blir nog bra!

Jag sitter just nu och väntar på mat och ska se ett avsnitt av Gossip Girl. Sedan ikväll så måste jag plugga gärnet eftersom det är SO-prov imorgon om valet, riksdagen och ja, det området. :)

På tal om val, jag fattar inte att SD kunde komma in i riksdagen. 5,7 % av rösterna fick Sverigedemokraterna och det är inte okej enligt mig. Att ett rasistisk parti är inne i riksdagen känns inte heller okej.

På ett hål idag så spelade vi i klassen twister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0