Lägret

Fredag: Vi kom till Arnemark i Piteå strax före åtta och då fick vi bädda sängar och sådant. Jag, Hanna, Linn, Moa och Olivia fick dela rum med fyra tjejer som heter Moa, Sara, Linnea och Emelie! De var jättesnälla och roliga så det var tur att vi fick dela rum med dom. På kvällen lärde vi känna alla i konfirmationsgruppen genom namnlekar och sånt!

Lördag: Fartfylld dag med volleyboll, fotboll, lekar, rundpingis och prat om gud och sånt! Gudbiten i konfirmationen var inte så jobbig som jag trott. Och det var inte heller så mycket snack om gud, utan lagom mycket. På kvällen lekte vi lekar och grillade! En lek var att man skulle få upp morötter ur en hink med vatten utan att använda händerna och sedan efter det stoppa ner huvudet i en skål med mjöl och försöka hitta en sockerbit som man ska ta upp, hahah ni kan ju tänka hur den leken blev!

Söndag: Packning och hemfärd! Fast innan det var dags att åka hem så var vi på en gudtjänst. Ganska jobbigt att sitta där och lyssna då jag mest av allt bara ville sova eftersom jag var så trött, men det gick bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0