Skolfoto

Idag har det varit superfint väder ute, 18 grader i skuggan och sol! Jag tog en promenad hem från skolan och det var jätteskönt (förutom att jag har nya skor så jag har inte gått in dom ännu så jag fick skavsår och jag har världens tyngsta väska med skolböcker som väger 12341 kg... den ger mig ont i axeln).

För övrigt så har vi haft skolfoto idag! Jag har faktiskt ingen aning om hur det blev på klassfotot eller på det enskilda fotot. Nu är det bara en lång väntan tills skolkatalogerna kommer ut. Det är så spännande att bläddra fram till sin klass och kolla hur man blev tycker jag!

Jag är jättehungrig så sitter och väntar på mat... ikväll blir det massor med plugg + idol! Ska bli roligt med en ny säsong. :)

Efter skolfotograferingen så gick några från klassen till fotbollsplan och tog lite bilder! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0