Slalompro

Hej! Ska alldeles strax åka iväg på konfirmationsmöte, det börjar klockan sex! Jag ska ta vinterkonfirmationen då vi har ett läger nu till helgen i Arnemark och ett läger i februari i Storklinten. Då får jag chans att lära mig åka slalom! Har aldrig åkt i hela mitt liv och för många, många år sedan då var jag typ... 7? Då försökte jag åka slalom med längdskidor i en barnbacke, men jag ramlade i liften och började gråta, haha. Men nu, 5 år senare så ska jag lära mig! Hade tänkt börja enkelt med backflip och frontflip, haha ;)

Vi fotade lite idag på NOlab till en powerpoint vi har om skogen, fotade en hel del som inte hade med skogen att göra också, här är en bild! Kan visa upp några till senare, men nu ska jag alldeles strax iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0