Stressig morgon

Hej! Dagen började inte bra. Jag skulle upp klockan sex för att tvätta håret och jag laddade min mobil under natten och det är något fel med min mobil/laddare så då avbröts laddningen och då kunde inte alarmet på mobilen ringa. Så jag vaknade strax innan halv sju och då hann jag inte tvätta håret och jag fick stressa... så jag har gått med smutsigt hår hela dagen, naiijzz.

Efter en skoldag som varit ganska jobbig med alla de vanliga ämnena. Efter skolan så åkte jag, Linn och Hanna in till stan. Vi gick en snabbis i några affärer, sedan begav vi oss till Kulturens Hus för att plugga! Fick inte så jättemycket gjort, men jag hade tänkt att plugga lite nu istället. Jag har även lust att gå en prommis runt sjön, men det lutar mer åt att plugga...

Bjuder på en gammal bild (från sommaren 2009) på Linn, Hanna och mig i brist på nya bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0