Life is wonderful

Solen är tillbaka! Åh, jag blir alltid så glad när värmen och solen är framme. Idag har det varit en jättebra dag! Under skoldagen hade vi långa hål så vi tog det lugnt på fotbollsplanen och solade. Så himla skönt! Jag känner mig sommarsmutsig, som när man varit en dag på stranden och är lite skitig men på ett underbart sätt. Sommarfeelings!

Nu SKA jag plugga! Jag skjuter upp det hela tiden, men jag har faktiskt soprov på fredag så det är verkligen läge att plugga nu. Jag har ingen motivation, ingen inspiration och ingen lust alls men det måste göras, så sätt igång nu Josse!

Jag och Linn köpte glass! Årets första glass i solen ♥


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 19:21:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0