Valborg

Åh vad skönt med helg! Efterlängtat som tusan. Det har varit en rolig, men ganska slitsam vecka på Börje Olssons och det är en vecka kvar! På tal om Börje Olssons så gjorde jag sönder en kopp, ett glas och en tallrik igår.. vid tre olika tillfällen dessutom! Det har gått så bra alla de andra dagarna, inte tappat en enda grej och så tappade jag tre saker på en och samma dag.. snacka om lyckat!

Jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning för klockan tre ska jag träffa några vänner och handla mat och sånt till ikväll, valborg! Vi ska vara hos Marcus och laga god mat, säkert besöka majbrasan och annat roligt. Hoppas på en riktigt rolig kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0