Exotic

Tre lektioner idag, inte helt fel. Det var halvdag i skolan, en efterlängtad sådan! Så klockan halv tolv åkte jag, Hanna, Linn, Olivia, Marcus, Andreas, Oskar och Pablo in till stan för att käka lunchbuffé på Exotic. Lunchbuffén där är verkligen hur god som helst. Jag hade även turen med mig idag att det fanns szechuan biff!! Det är min favoriträtt på kina/thairestauranger. Så det blev en omg-upplevelse då jag såg att det fanns szechuan biff att äta!

Efter Exotic gick jag hem och har legat och halvsovit ett tag, är jättetrött. Ont i huvudet också, ajaj. Så jag ska ut på en promenad runt sjön och hoppas att värken släpper. Sedan är dags att sätta igång med plugg...



Bjuder på en gammal bild, i brist på bilder, då jag hade brunt hår. Bilden måste vara från typ våren 2010!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt med en kort skoldag!

2011-02-02 @ 14:59:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0