Lillen

Hej! Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen. Först skola som slutade vid två och då tog jag och Hanna bussen in till stan. Vi gick runt i de olika butikerna som vanligt och det hela slutade med att Hanna prövade killtröjor i storlek large... Lillen har blivit stor, haha!

Vid fem käkade vi på max! Snacka om efterlängtat. Senare begav vi oss till Coop Arena där genrepet till Melodifestivalen höll hus. Pappa vann fyra biljetter så då fick jag två av dom och jag bjöd med Hanna! Det var verkligen lite folk, långt ifrån fullsatt. Fast det var ju bara genrepet, men ändå. Förövrigt så var de flesta bidragen bra!

Nä, nu är det dags för mig att krypa under täcket och sova. Jag är hur trött som helst efter en skolvecka. Så skönt med helg! Jag ska sova så länge som möjligt och sedan ska jag och simma. Om jag orkar, hehe. Godnatt! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0