Ta mig tillbaka

Jag måste säga att Bodaborg var så jäkla roligt! En av de roligaste dagarna på riktigt länge. Åh, jag vill tillbaka!

Bussen gick klockan sju från Luleå och två timmar senare var vi framme i Skellefteå. Då åkte vi till Bodaborg och började att tävla. Jag, Hanna, Linn och Marcus var i ett lag (girlpower+makkan!), Axel, Pablo och Andreas i ett annat och Olivia, Oskar och Erik i det sista laget. Girlpower+makkan, vi, vann! Vi fick mest stämplar, sju stycken närmare bestämt.

Efter mer än fem timmar springandes bland alla banor så bestämde vi oss för att åka därifrån och äta. Jag skrev i ett tidigare inlägg att vi skulle äta på Tre Kronor och testa på Calskrove, men ingen av oss var särskilt sugen på det så det blev hederliga gamla Max istället!

Oskar, Pablo och Olivia valde att åka hem med en tidigare buss, men vi andra stannade kvar i Skellefteå. Varför vet jag faktiskt inte, hehe. Inget var öppet så vi hamnade på biografen i Skellefteå och bara satt där och tog det lugnt. Det kom två blåsta tjejer som började att prata med oss... Klockan 18.35 åkte vi med bussen hem och bussresan var så himla mysig. Vi ska på mer bussresor har vi bestämt! Och vi åkte en dubbelbuss, men platserna längst fram högst upp var upptagna.. :(

När vi satt inne på biografen och gjorde ingenting gick vi ut och tog lite bilder. Denna är den enda som är ok att publicera, hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0