Piper av glädje

Nämen hejsan! Jag sitter här framför datorn och kollar lite busstider och sådant eftersom jag och ett gäng vänner troligen ska till Bodaborg i Skellefteå!! Om det blir av kommer det att bli så jäkla kul. Det finns dock ett problem och det är hur vi ska ta oss från Skellefteå centrum (där bussen stannar) till Bodaborg som ligger 3 km därifrån. Hoppas att det löser sig på något vis!

 

Jag borde plugga lite spanska... Så jag ska nog göra det, samtidigt som jag lyssnar på min spellista med musik från One Tree Hill! Love it ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sigrid

det är ju bara att gå era latmaskar!! 3 km är ju trots allt inte så långt! ;) Det är kortare än från mig till berg och tillbaka ju! ;)

2011-02-07 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0