Yeye

Hej! Halvdag idag så slutade halv tolv efter att ha gått 2 ½ lektioner. Riktigt skönt! Vi hade Elevens Val (hemkunskap) då vi gjorde skorpor och Hannas och mina blev gudomliga, vi åt ihjäl oss! Efter det teori i hemkunskap och ett halvt mattepass.

 

Nu måste jag plugga lite engelska och jag kanske även ska göra lite matte. Intressant att veta, jo jag vet hehe.. Imorgon blir det iallafall en fartfylld dag! Efter skolan så åker jag, Hanna och förhoppningsvis Linn (stackaren är sjuk...♥) hem till mig och fixar och trixar med lite secrets. Vi ska äta på Max och klockan sju kommer ett gäng killar för en filmkväll. :)

 

Bild på Hanna och mig från idrotten igår!


Kommentarer
Postat av: emeliiens -

kul med skidor på idrotten :)

2011-02-11 @ 10:49:44
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0