Kallt fast ändå inte

Jag har frusit nå kopiöst hela dagen idag! Och av alla ställen man kan frysa på så fryser jag om rumpan. Varför? Jag vet inte. Och näsan, den har också varit riktigt frusen. Fast det är skönt att det är rätt så varmt ute, typ bara nån minusgrad! Och ändå fryser jag..

Nu ska jag inte tjata om att jag fryser nå mer utan jag ska snart se lite One Tree Hill. På tal om OTH så har jag gjort en spellista med massor av grym musik från serien! Fast det är bara från de tre första säsongerna, har inte hunnit lägga till musik från de övriga säsongerna. Spellistan har redan 97 låtar och är 6 timmar lång och det är inte ens hälften av alla säsonger, hehe. Tryck här för att komma till listan!

Jamie är sötii!


Kommentarer
Postat av: Fashion by You UF

Hej!

Vi såg på Kenzas blogg att du är intresserad av nitar :) Vi är sex tjejer som driver UF-företaget Fashion by You UF som säljer nitar. Kolla gärna in våran blogg om du skulle vilja skapa ditt eget mode med hjälp av nitar :)

http://fashionbyyouuf.wordpress.com

2011-01-31 @ 18:31:02
URL: http://fashionbyyouuf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0