Älgen..

Jag vaknade för cirkus en timme sen! Anledningen till det är natten i tältet.. haha, men det var en rolig kväll/natt iallafall!

Jag, Linn, Hanna, Andreas, Erik och Axel tältade vid vattnet igårkväll. Vi lyssnade på musik, åt gott och pratade en massa! En sak som var mindre kul var att jag och Linn trodde att vi hörde en älg.. Vi hörde nåt som lät och vi blev helt uppspelta och ljudet (älg som typ skriker haha) kom tillbaka hela tiden och ljudet kom närmare och närmare. Vi sprang ut och in ur tältet klockan fyra på morgonen och planerade vad vi skulle göra om älgen kom. Det läskigaste var att Linn sagt innan vi skulle tälta ''Tänk om det kommer en älg!''. Efter typ 20 minuter så visade det sig att det var Axel och Erik som hade spelat upp nåt ljud med Axels iphone, från deras tält, som lät exakt som en älg... Oförlåtligt ju :(

Det blev bara nån timmes sömn inatt, men det var kul! Nu ska jag snart åka iväg till pappa och hämta mina grejer där och sedan bo hos mamma fram till resan till Malta. Nu börjar det pirra rejält i magen.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0