Brännbollsturnering

Idag har vi haft brännbollsturnering i skolan och min fina klass 8B vann alla våra matcher! Det var verkligen jättevarmt och skönt ute idag, men dessvärre brände jag mig på axlarna och armarna igår så jag var tvungen att ha en tjocktröja över armarna och axlarna för att inte bränna mig ännu mer så det blev sjukt varmt. Men jag ska inte klaga, jag älskar verkligen att värmen är här och nu börjar det röda på kroppen försvinna (det blir brunt, wohoo) så det var nog ett smart val att ha den där extra tröjan idag.

Igår klockan halv tolv på kvällen kom Jenny hem! Väldigt kul att träffa henne igen, men hon stannar inte så länge.. på lördag åker hon till Gällivare där hon ska jobba i sommar. Iallafall, efter brännbollsturneringen åt jag, Jenny och mamma på Östers Pärla! :D

Just nu sitter jag ute på altanen, men tyvärr inte i solen! Jag sitter i skuggan för att jag inte vill bränna mig mer, jag vill ju inte precis se ut som en tomat imorgon på skolavslutningen!


Kommentarer
Postat av: wilma

hos oss har det regnat hela dagen :(

2011-06-09 @ 18:12:41
URL: http://fantaboulus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0