NU - Malta!

Godmorgon!

Nu bär det av till Malta! Om ca en timme åker jag, mamma och Jenny till Umeå och därifrån ska jag flyga till Stockholm där jag möter några från min grupp och reseledaren. Då sover vi över i Stockholm på hotell och flyger sedan vidare till Malta imorgon tidigt på morgonen (med en liten mellanlandning i Frankfurt)! Det som är lite konstigt att jag är den enda som åker från Umeå, det är inte någon annan som åker därifrån... Men det ska nog gå bra att åka ensam, jag har ju gjort det förr!

Jag har varit ganska off på bloggen på sistonde och det lär fortsätta i tre veckor framöver! Jag måste säga att jag kommer att sakna mina vänner så jäkla mycket... det är inte ofta vi är borta från varandra så här länge.. puss på er ♥

Nu ska jag kolla så torka håret och kolla så att allt är nerpackat!

Bjuder på en bild från då vi var 15 pers hos Olivia och lagade tacos tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Angela

Gud vad roligt! Och fuskigt. Längtar tills du kommer hem igen vän! (= <33

2011-06-28 @ 20:01:10
URL: http://angeelas.blogg.se/
Postat av: D

åå gott :D

2011-08-04 @ 22:34:28
URL: http://deisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0